windhoek-tot-windhoek.reismee.nl

Op naar Namibië

Hallo allemaal,

Even alle bouw en verbouwwerkzaamheden in 't Veld stop ! We gaan op vakantie. Alhoewel Han het nog wel even heel spannend heeft gemaakt met haar acute jichtknie. Gelukkig heeft ze medicatie gekregen en gaan we morgen dan toch op pad.

Zondag 9 juni is het zover ! Dan vliegen we met zijn vieren Arie, Han, Piet en Carolien met de KLM naar Namibië. We gaan daar een self drive doen van 17 dagen lang . We vertrekken vanuit Windhoek en gaan heel Namibië rond en zullen uiteindelijk weer eindigen in Windhoek. We zullen onderweg veel bijzonder natuurschoon zien, waaronder de door Arie in naam omgedoopte KaleArie woestijn ! Voor we eindigen in Windhoek zullen we nog vier dagen rond brengen in en om een van de grootste wildparken van Zuidelijk Afrika, Etosha National Park. Omdat we alle vier helemaal dol zijn op wilde dieren, hopen we die hier toch ook te gaan zien. Bijzonder is dat je hier zelf met de auto door heen mag rijden. We mogen moeder Han wel in de gaten houden, anders krijg je daar in Etosha National Park van die Beekse Bergen taferelen !

We gaan van hotel naar hotel en zullen onderweg veel verschillende bezienswaardigheden aandoen. Wij zijn ontzettend benieuwd of de schoonheid van het landschap in Namibië ons ook zal betoveren. Of er overal voldoende wifi verbinding zal zijn om dagelijks een blog te plaatsen, dat gaan we meemaken.

Wij zijn er bijna klaar voor en kijken ernaar uit om onze reis te gaan beginnen. Voor wie wil, reis gezellig via dit blog met ons mee !

Groetjes,

Arie Han, Piet en Carolien

Sandra

Lieve lieve Lien, Piet en ouders, ik wens jullie een wonderschoon avontuur. Wees voorzichtig, geniet. Maak er iets moois van. De foto’s zie ik graag tegemoet. Dikke kus❤️?

Nico

Bij deze wil ik jullie een onvergetelijke vakantie toewensen.

Bert en Miran

We wensen jullie een super vakantie! En dat al jullie (stille) wensen mogen uitkomen.

Hannes Anna

We kijken er naar uit ,om te genieten van jullie verhalen en belevenissen,
voor Han sterkte ,
Goeie reis .
H A

Bianca BCF’je

Ik wil jullie allemaal een hele mooie en leuke vakantie wensen.... een hele goede reis en ga er lekker van genieten!!
Ik reis graag mee in deze blog.. super leuk!
Even weg van de verhuizing/bouw stress

Liefssss